wtorek, 21 stycznia 2014

It's me!, Style, Zara, Vintage, get the look

W pierwszym poście kiedy się przedstawiałam tak naprawdę nie mówiłam nic o moim stylu. I mam zamiar to nadrobić!;)
A więc mój styl jest tak naprawdę bardzo różny;)
Gdyż nie mam takiego określonego stylu, codziennie ubieram się inaczej. Lecz w moich strojach dominuje delikatność.
I bardzo lubie tak właśnie się ubrać:) Założyć ładną jasną sukienkę i różne dodatki. Głównie chodzi o to, że gustuję w jasnych kolorach. I to lubię! Tak właśnie lubię się ubierać!
Po spodem macie zdjęcia, które przedstawiają MÓJ styl:

In the first post when I presented did not really say anything about my style. I'm going to make up for it ;) So my style is really very different ;) Because I do not like a particular style, dress differently every day. But in my costume dominates delicacy. And that's what I really like to wear :) Put on a nice bright dress and various additives. The basic idea is that the'd like the bright colors. I like it! That's what I like to dress! After the bottom you have pictures that represent MY style:

  





Pamiętajcie, żeby ubierać się tak jak wy chcecie, a nie jak chcą inni!

Remember to dress like you want, and not as others!

Sukienka- Zara 
Baleriny- River Island
Bransoleta- H&M
Torba- Substytut

Dress- Zara
Shoes- River Island
Bag- Substytut 
Bracelet- H&M
  
                                     xoxo ~ Lola_ ( dawniej Arie_)






5 komentarzy:

  1. i tak trzymaj! :-) bardzo fajny delikatny styl :-)
    buziaki i zapraszam do wzajemnej obserwacji :-)

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka sukienka! Kiedy kupiłaś? Może uda mi się jeszcze ją zgarnąć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jakiś rok temu:/
      Ale naszczęście takich sukienek jest dużo więc może znajdziesz podobną;)
      Powodzenia:*

      Usuń
  3. Cudowny blog i stylizacja ;) Coś was kojarze, ale jakoś nie wiem skąd... :*
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥