sobota, 18 stycznia 2014

Glamour, Gucci, Style, winter inspirations, Red


Hej Kochani!

Dzisiaj mam dla was outfit w stylu GLAMOUR. Bardzo mi się podoba, że looki w tym stylu są bardzo praktyczne i wystarczy do jakiegokolwiek eleganckiego stroju dodać złoty/srebrny dodatek i wszystko przekształca się w badzo wyrazisty outfit. Było to dla mnie coś nowego i mega fajnego! <33

Miłego oglądania ;*


Hey Dear!

Today I have for you GLAMOUR style outfit. I really like that look, like that are very practical and elegant enough for any outfit to add gold / silver accessories and everything transforms into hundereds expressive outfit. This was something new for me and mega cool! <33

Enjoy watching; *









Bluzka - Zara
Płaszczyk - Zara
Leginsy - H&M
Buty - Emu
Sweterek - Reserved
Naszyjnik - MANGO

T-shirt - Zara
Coat - Zara
Leggins- H & M
Shoes - Emu
Sweater - Reserved
Necklace - MANGO

xoxo ~ Coco_ ( dawniej Frenchie_)







4 komentarze:

  1. Komentarze są mile widziane! 💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Super leginnsy! Takie rockowe! Gdzie w H&M takie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie błyszczące włosy!! Jak ty to robisz? :ooooooooooooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo się z nimi męcze, żeby dojść do tego, miło, że ktoś to zaówarzył i docenił :*

      Usuń

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥