niedziela, 13 kwietnia 2014

New Photos, Too cute, GLAMOUR magazine Birthday


BUT FIRST!
Ze względu na odejście Arielle z bloga, zmieniam jego adres, nie mam ochoty bawić się w przekierowywanie więc podaje wam teraz wszystkie informacje:


NOWY ADRES:

www.frenchie-xoxo.blogspot.com

NOWA NAZWA INSTAGRAMA:

Frenchie_bloog


Dzięki za uwagę!
Zmiany zajdą jakoś w przyszłym tygodniu! :*
_________________________________________


Ze względu na weekendowy wyjazd Arielle, wybrałam się tym razem na sesję z moją bliską koleżanką -  Basią (www.cherry-basia.blogspot.com  ) myślę, że wianek oraz krótka spódniczka z tiulem i koronką prezentuje się rewelacyjnie! Pierwszy raz sesje robił mi ktoś inny niż Hela. Basia też wstawia post ze zdjęciami, które ja jej robiłam :)











                                   



Jeszcze tego samego dnia wybrałam się (również z Basią) do Centrum Handlowego PLAC UNII, na urodziny magazynu GLAMOUR. Zostałam nawet poczęstowana przez redaktor naczelną Annę Juraś urodzinowym tortem GLAMOUR! Była bardzo miła i powiedziała, że jestem jak księżniczka (oczywiście w pozytywnym znaczeniu). Nie miałam ze sobą swojego aparatu (ooo nie, z tym gigantycznym klocem nie mam przyjemności się szlajać), ale za to Basia zrobiła dużo ładnych zdjęć, więc mogę się nimi z wami podzielić ❤️


                                     Profesjonalne podejście, piękne ozdoby ❤️


                                 Tort był rewelacyjny, w smaku jak i w wyglądzie ❤️


                                                 Anna Jaroń krojąca tort ❤️


                                     Nie obeszło się bez zdjęcia na ściance ❤️


Outfit:

T-Shirt: Zara
Skirt: Zara
Shoes: Polo Ralph Lauren
Wreath: Aldo (?)
Bag: Stradivarius

I don't know/remember rest :)

xoxo_ Frenchie


9 komentarzy:

  1. Jejku, kocham twojego bloga. Wygląd przecudny! Świetna notka, kocham twój sposób pisania ♥
    Skomentujesz moją nową notke? :3 ---- > NOTKAAAAA ♥♥♥ + zaobserwujesz bloga? staram się o współprace z firmą. To dla mnie naprawdę ważne. Obiecuje że nie pożałujesz! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Postaram się w najbliższym czasie wpaść na twojego bloga! ❤️

      Usuń
  3. Super!
    Wpadnę już wkrótce! 🎀

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLICZNE ZDJĘCIA! Taki torcik to bym zjadła :)
    wikalifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. tort rewelacyjny ! piękna spódniczka !
    ;)
    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥