czwartek, 16 stycznia 2014

Hello world I'm your wild girl! ~ Frenchie

Cześć kochani!

Bardzo się cieszę z założenia tego bloga. Od dawna interesowałam się modą i chciałam założyć bloga ;* No, ale nie będę teraz  pisać na temat mody. Na to czas mam przez całe istnienie bloga. W tym poście chciałam napisać coś o sobie i swoich pasjach.
Więc tak...
Mam na imię Ola mam 13 lat. Moją pasją są Buldogi Francuskie. Między innymi  mój pseudonim Frenchie wziął się od Buldożków ^^ Moim marzeniem jest mieć buldozia. Póki co mam 2 psiaki. Jednego 4 letniego czarnego kundelka i beagla suczkę w wieku 6 lat :) Jak już na początku zdradziłam kocham modę. Uwielbiam się z nią bawić i eksperymentować. Nie wstydzę się swojego stylu, jestem jaka jestem :* Moją najlepszą przyjaciółką jest Hela, którą wkrótce poznacie i, która będzie prowadziła ze mną tego bloga. Mam nadzieję, że spodoba się wam nasz FashionBlog i zostaniecie z nami do końca ^^


Hi folks!
I be glad of this foundation very bloga. Since long time I concerned fashion and I wanted to set up blog ; * but, but now I will not write about fashion. Time beguile on it by whole existence bloga. I wanted to write something in this fast about me and my passion. So...
My name's Ola. I'm 13. French bulldogs are my passion. My nickname has been taken be between other from ^ ^  My dream have Frenchie bulldog. While that beguile 2 dogs. One 4 years old black dog and lat beguile in age 6 beagla. As on start already betray  love fashion. With from like  it entertain and experiment. I do not be ashamed style, I am that be there is helium * my fairest friend, you will learn which  soon and, which will lead from it I blog. It beguile hope < stuff >, that our will appeal you FashionBlog and you become  with us to the end ^ ^ 

Wasza na zawsze,
Coco_ (dawniej Frenchie_)

2 komentarze:

  1. Mam taki sam sweter! Prawda, że z h&m? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie, ten sweter kupiłam w CUBUSIE :) Bardzo możliwe, że podobny jest też w H&M, bo sweterki są bardzo modne w ttm sezonie! xoxo śliczna! ❤️

    OdpowiedzUsuń

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥