piątek, 17 stycznia 2014

Hello world! I'm your blond girl! ~ Arie

Hej!
Witajcie na nowym blogu!
Zanim zaczniemy go prowadzić, chcę powiedzieć kilka słów o mnie.
A więc...
W realu nazywam się Hela, mam 13 lat, chodzę do 6 klasy.
Interesuję się modą, dlatego też założyłyśmy tego bloga by dzielić się z wami naszymi przemyśleniami:)
Interesuję się również modelkami, tańcem, końmi:)
Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest j. angielski;)
Oczywiście moją najlepszą pryjaciółką jest Ola, którą poznaliście w poprzednim poście;)
Na dziś to tyle;) Wszelkie pytania możecie zadawać w komentarzach;)
A pod spodem moje zdjęcie:

Hey! 
Welcome to the new blog! Before you start to drive it, I want to say a few words about me. So ... In real life my name is Helena, I'm 13 years old I go to 6th grade. I am interested in fashion, so We set this blog to share with you our thoughts :) I am also interested models, dance, horses :) My favorite subject in school is English j ;) Of course my best pryjaciółką is Ola, which met in the previous post ;) Today is enough ;) Any questions you can ask in coments.
And underneath my picture:


xoxo Arie ~

9 komentarzy:

  1. Piękna fotka! Śliczna kokardeczka! 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś naturalną blondynką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że jest Asia :)

      Usuń
    2. No, widać.

      Ja też chcę takie włosyyy!!!!

      Usuń
  3. Jakiego szamponu używasz?
    Bo masz zdrowe włosy! Ja już strasznie długo szukam dobrego szmponu do moich włosów, ale każdy jest zły :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj Garnier Goodbye Damage! Jest super, na moje włosy wprost idealny!

      Usuń
    2. Potwierdzam!
      Garnier Goodbye Damage jest super! No, ale niestety nie na każde włosy. W mojej rodzinie wszyscy mówią, że jest beznadziejny, a dla mnie jest rewelacyjny!

      Usuń
    3. Serio?
      Wypróbuje :-)
      (Może zadziała)

      Usuń
    4. Mam taką nadzieje! :3

      Usuń

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥