piątek, 17 stycznia 2014

I can hear the winter!, Ready for style, Vintage, dress



Dzisiaj pierwsza sesja na blooga! Pfff.. Pierwsza sesja a już spełniłam swoje małe blogowe marzenie ❤️ Zawsze chciałam mieć sesję na torach na tle białego śniegu. Było niesamowicie! ! Mój look sam w sobie był bardzo delikatny lecz udało mi się go podkreślić czerwonym płaszczykiem i kremową czapką z diamentami!
            Miłego oglądania :*


Today, the first session on bloog! Pfff .. The first session and already fulfilled his dream of a small blogging ❤ always wanted to have a session on the tracks on a background of white snow. It was awesome! ! My look itself was very delicate but I managed to emphasize the red cloak and a cream hat with diamonds!                                                                     

                 Enjoy watching: *















          JAK WAM SIĘ PODOBA? :3

          AS YOU LIKE IT? :3


xoxo Coco~( dawniej Frenchie_)



5 komentarzy:

  1. :O zakochałam się w tej stylizacji<3
    A tak apropos jesteś bardzo ładna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję to bardzo miłe! ❤️ A tak apropos to xoxo dla ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz to się porobiło strasznie zimno! Nie da się wytrzymać! Brrr... :-(((

    OdpowiedzUsuń
  4. HAHAHA
    MiałŚ racje! :-D

    OdpowiedzUsuń

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥