środa, 5 marca 2014

Earings, Pearls, new headband, Zara, Cold but Fashionable

Witam!


 Ponieważ zbliża się wiosna, z czego bardzo się cieszę! Przygotowałam wiosenną stylizację, na co wskazuje żywy kolor spodni. 

Aby nie mącić w całej stylizacji, nie dodawałam innych kolorów, lecz zostałam przy delikatności kontrastującej z żywym kolorem spodni - białą koszule z miękkiego materiału. 

Do tego aby dopasować kolorystcznie założyłam bransoletkę przekładaną na zmianę perłami i różowymi koralikami oraz dwie bransoleki w odcieniach różu.

Na głowie mam pasującą do całej stylizacji opaskę na włosy zrobioną z pereł.

A jak już mówiłam, zbliża się wiosna a to oznacza, że już niedługo wiosenne stylizacje, które najbardziej lubię!



Hey dear!


 As spring approaches, of which I am very happy! Prepared a spring styling, as indicated by vivid color pants.

In order not to disturb the whole styling, not Now add other colors, but I was the delicacy contrasting with lively color pants - white shirts with soft material.

For this to fit kolorystcznie wore a bracelet layered with a change pearls and pink beads and two bransoleki in shades of pink.

In my head I have a match to the whole band for hair styling made from pearls.

And as I said, spring is coming and that means that soon the spring looks that I like the most!




                                  




                                

                                



                                 




Spodnie: Zara
Buty: H&M
Koszula: H&M
Opaska: Loving
Bransoletki: Jewellery K
Sweterek: Zara



Trousers: Zara

Shoes: H & M

Shirt: h & m

Headband: Loving

Bracelets: Jewellery K

Sweater: Zara

                                                                                             

                                          xoxo~Lola

















                                 


8 komentarzy:

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥