środa, 5 marca 2014

I can hear the spring, Benetton dress - Zara boots, TALLY WEJL



Siemano!

      Widać, słychać, że wiosna się zbliża. Bardzo się z tego cieszę! Trudno jest robić zdjęcia jak jest zimno. Mam nadzieję, że jak zrobi się cieplej to posty będą pojawiały się częściej!
Sukienkę z Benettona którą mam na sobie wydaje mi się, że znacie z dawniejszych postów. Ukochałam ją w sobie! Jest NAPRAWDĘ praktyczna! Podczas ferii w sklepie Berschka upolowałam bordowe podkolanówki ze złotymi ćwiekami. Buty nie są jakąś nowością, bo zostały kupione sporo przed feriami :) Kurtka to też starszy nabytek, ale opłacalny! Na wiosnę i jesień wprost idealna!

Hey Dear!

You see, you can hear that spring is coming. I'm Very happy with it! It's difficult to take pictures of how cold it is. I hope it gets warmer as it posts will be popping up more often!
Dress from Benetton which I wore it seems to me that you know from past posts. Loved it myself! It is REALLY practical! During the holidays to shop Berschka hunted maroon knee socks with golden studs. Shoes are not a novelty that had been bought well before winterbreak :) The jacket is also a "senior" purchase, but cost-effective! In the spring and fall straight perfect!


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


   
                                  

   B.                                
 
                                   


                                   


                                 



     Sukienka/ Benetton
     Kurtka/ Cubus
     Podkolanówki/ Berschka
     Buty/ Zara
     Sweterek/ H&M
     Naszyjnik/ Tally Wejl

     Dress/ Benetton
     Jacket/ Cubus
     knee socks/ Berschka
     Boots/ Zara
     Sweater/ H&M
     Necklacke/ Tally Wejl
  
   
                                                                                            xoxo~ Coco _


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

                                                              INFORMACJA!

    Przypominam o zmianie nazwy naszego bloga z www.frenchieandariexoxo.blogspot.com NA 
    www.frenchie-and-arie.blogspot.com
    











7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ❤️
      Naprawdę miło to słyszeć, bo jestem ogromną fanką twojego bloga! ❤️

      Usuń
    2. Ty też masz kolczyki!
      Fajnie!

      Usuń
    3. Mam, owszem :D
      I się z tego baaardzo cieszę!

      Usuń
  2. Kiedy kolejny post? CZEKAM! :oO

    OdpowiedzUsuń
  3. Już niedługo, prawdopodobnie jutro!😊

    OdpowiedzUsuń

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥