czwartek, 27 marca 2014

Sunnies, Fashion of this spring/summer, Colors

Hei! Hei!
Jak Arielle (Arie) postanowiłam pokazać wam moje propozycje na okulary przeciwsłoneczne tej wiosny/lata. Najbardziej podobają mi się okulary czarne, kremowe, białe. Oczywiście przez to, że są najbardziej praktyczne! Naturalnie, jeden woli czarne, drugi kolorowe. Wybór należy do was!

Hei! Hei!
As Arielle (Arie) I  decided to show you my suggestions for sunglasses for this spring / summer. I like the most black, cream and white glasses. Of course, in that the most practical! Naturally, one prefers black, the second color. The choice is yours!









(Te wielkie na górze są świetne! Haha na połowe twarzy, ale i tak świetne :D)

Sunnies 1: ?
Sunnies 2: H&M (Arie ma więcej zdjęć tych okularów)
Sunnies 3: H&M 

xoxo Frenchie_ 









4 komentarze:

  1. Sama przepadam za ray ban'ami lub okularami w stylu ray ban :).Choć miałam 3 pary to teraz zostały mi tylko jedne, więc zamierzam sobie kupić jeszcze jakieś :)
    PS Czemu napisałaś Arielle? Przecież to nie imię Heli, a pseudonim to Arie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Arie" to skrót od "Arielle". Nigdy o tym nie pisałyśmy, ale jest tak od zawsze ❤️

    PS Dziękuję za komentarz :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne te okulary z "zawijaskami" chcę takie!!!!

    OdpowiedzUsuń

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥