wtorek, 1 kwietnia 2014

My Dog, Breath Nature, Just meet my lovely!

Witajcie!
Sama jestem na siebie zła, i wy pewnie na mnie też. Posty pojawiają się bardzo rzadko. Przepraszam za to, ale niestety nie dość, że wczoraj pisałam Sprawdzian Szóstoklasisty, to jeszcze do końca tygodnia mam sprawdziany do gimnazjów. Biedna ja :D Ale za to na "osłodzenie" poznajcie mojego psiaka!


Aria - 6-letni beagle. Ja widzicie na zdjęciu ma trochę… Dobra, bez obrażania :D Uznajmy, że jest "puszysta". Prócz wiadomej rzeczy, że jest żarłoczna (też mi nowość), to jest niesamowicie kochana i umie pocieszyć człowieka. Nie wyobrażam sobie życia bez niej. Towarzyszyła mi wszędzie! Nawet w Halloween zbiera z nami cukierki, a w święta razem rozpakowujemy prezenty i dzielimy się posiłkiem ze stołu (Ściśle tajne). Wiadomo, pies to pies, będzie ciebie kochał. Dla mnie Aria jest bardziej siostrą niż zwierzątkiem domowym. Kocham ją!


                     Photos/ by me

Przypomniam też o naszym instagramie!
Frenchie_arie_bloog 

xoxo Frenchie_




6 komentarzy:

  1. Urocza!!!!!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje! Najwyraźniej ma taką naturę! ❤️ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jakiej jest hodowli?

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety, jaka urocza ! :)
    Czy to prawda, że beagle są takie ..mhm.. nieogarnięte i nieokrzesane? :)
    http://blackberrydots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wieże w takie bzdety. Jak chcą to mogą być najlokochańsze na świecie. Czasami są humorzaste, ale da się je ogarnąć bezproblemowo! ❤️

      Usuń
  5. Będziemy w kontakcie! ❤️

    OdpowiedzUsuń

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥