poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Power in Powder Pink, Black & White, Girly, Bow


Heii!!
      Wiem, że post długo się nie pojawiał i możecie myśleć, że blog totalnie mnie nie obchodzi. Ale przysięgam! Jest wręcz przeciwnie! Poprostu cały tydzień myślałam, i planowałam co nowego trzeba zrobić/wprowadzić na bloga. Zaczęłam nawet kręcić film, ale się skasował, a przez to, że samo zrobienie jego zajęło mi 2 godziny, nie miałam siły tego powtarzać. Obiecuję, że wkrótce pojawi się filmik, nawet chciałabym nakręcić room tour, ale jestem przed remontem, więc jeszcze poczekam :)
      Zanim przejdę do outfitu i modowej części tego posta, zastanawiałam się czy nie chcielibyście wiedzieć czegoś więcej o mnie (?) Z chęcią zrobie posta "#typowaja" lub "30 faktów o mnie", nie wiem czy w postaci filmiku czy nie, zobacze :) Narazie piszcie czy chcecie czy nie.

JUTRO ZMIENIAM NAZWĘ BLOGA!!
NA:
www.frenchie-xoxo.blogspot.com








      Pierwszy raz zdjęcia robiła mi moja siostra, wiem, że nie są najlepsze, ale przy niej byłam jakaś spięta. Mam nadzieję, że mimo odejścia Arie, i tak namówię ją na sesję :) 
       Jeśli chodzi o outfit, to wiem, że przez to, że zdjęcia przerobiłam na czarno, białe nie widać w jakim jest kolorze, ale uwierzcie jestem na to przygotowana (!!!) Na samym dole, na ostatnim zdjęciu widać kolory, oraz to, że jest cały pudrowo różwy <33 Tak, tak ten kolor to mój ulubiony.!









    A tu miła informacja dla tych co czytają do końca :) 
Z małym opóźnieniem (i tak coś) pojawi się wielkanocny post, do zobaczenia! <3


Sweatshirt: Zara
Sweater: Zara
Skirt: Zara
Bow in hair: H&M



xoxo_ Frenchie



9 komentarzy:

  1. Fantastyczny blog!
    Będę wpać częściej!

    www.lolls-loolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że ci się podoba! ❤️
      Wpadnę z chęcią na twojego bloga :)

      Usuń
  2. Świetny post ;* Nie myślałyście aby napisać "wyjaśnienie" dlaczego Arie odeszła? Widziałam w wielu komentarzach, że inni chcieli się dowiedzieć :)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to bardziej jej sprawa. Jak się zdecyduje to napisze. Pogadam z nią, ale proszę o zrozumienie zarówno z twojej strony jak i z reszty, że to jej decyzja i jej sprawa czy napisze czy nie :)

      Usuń
  3. slicznie wygladasz, bardzo dziewczeco!
    Zależy mi, żebyś zobaczyła mój pierwszy filmik.
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się, że boogspot zmienia kolory zdjęć. Niektóre zamiast czarno-białe są w sepii! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :)
    Jak coś będę pisała w komentarzu :*

    OdpowiedzUsuń

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥