niedziela, 4 maja 2014

Welecome May!, Wrocław, GAP




Witajcie kochani!
Po mojej dłuższej nieobecności wracam do was z podwojoną dawką blogowania! Jak wiecie (kto by nie wiedział) mamy weekend majowy. Gdzie go spędziliście? Ja we Wrocławiu :) Pogoda nie była najlepsze (dopiero w niedziele (kiedy wyjeżdżałam) się rozpogodziło :D. No niestety! Mam nadzieję, że w Warszawie pogoda dopisze :). Mam parę zdjęć Wrocławia, może to niedużo, ale zawsze coś!





No, tyle w tematyce modowej tego posta, w tym outficie postawiłam na wygodę, nie było specjalnie ciepło, więc płaszczyk + bluza to idealne połączenie :)







Płaszczyk: United Colors of Benetton
Bluza: GAP
Spodnie: Zara

xoxo_ Frenchie










6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog :)
    Świetny płaszczyk ;*

    Zapraszam- http://paulinalelo13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! to bardzo miło z twojej strony! ❤️❤️

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja :)
    http://mbartkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Miło z twojej strony !
      A na bloga wpadnę ❤️

      Usuń

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥