środa, 14 maja 2014

My Memories!, New York, Paris + Disneyland, Washington DC

     
        Dzisiaj mam dla was dość "nietypowy" post. Postanowiłam, że ciągłe wstawianie zdjęć z moich sesji jest nieco nudne i chciałam dodać do bloga coś nowego, czyli "Memories" co po angielsku znaczy wspomnienia :) Macie tu zdjęcia z prawie wszystkich moich wyjazdów wakacyjnych. Wybrałam te najładniejsze i mam nadzieję, że wam się spodobają :)






Przystanek numer 1 New York! Najcudowniejsze miejsce na świecie, gdzie dziewczyny z Michael Kors i Chanel to codzienność! Gdzie Chuck Bass i Blair to tubylcy i serial Plotkara nabiera nowego sensu. Gdzie pije się Arizonę na śniadanie, obiad i kolację i gdzie cała (wielka) jej puszka kosztuje 1$!  Nie mam słów! Spełnienie T O T A L N E! Hmm trzeba to powtórzyć !!




Kolejny przystanek to Washington + Cleveland. W obu tych miastach mieszkaliśmy w domach naszych ciotek :) na samym dole macie zdjęcie z widokiem z mojego pokoju! Moim największym zauroczeniem są właśnie te domki i te ogromne szyby! Natura naokoło jak widzicie po zdjęciu z ogródka mojej cioci :) Tak! To prawda! Wszędzie sarenki i szopy ! Cudownie :)





Przystanek numer 3!
Paryż - byłam tam niecały tydzień, ale moim marzeniem jest tam wrócić! Niesamowite jest jak piękne jto miasto i ile swoich marzeń tam spełniłam :) Naprawdę uwielbiam to!! Byłam w Disneylandzie i widziałam wieże Eiffla i wiele innych! Ahh cudownie było <33





Przystanek numer 4! Niestety mam tylko pare ładnych zdjęć  :D Moja mama kocha porcelane, przepych... Czyli wszystko co jest w Sankt Petersburgu. Znajduje się on w Rosji. Jest tam bardzo ładnie. I mimo, że Rosja wszystkim kojarzy się z brudem i biedą, to miasto mnie zauroczyło :)


Ten post był dosyć długi! 
Nie wiem czy to źle czy dobrze, ale obiecuję, że teraz posty będą się pojawiać częściej i będą coraz lepsze :) 




xoxo_ Frenchie ❤️









11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post (i cały blog ogólnie)😉 a co dokładnie jest na pierwszym zdjęciu ze znaczkiem Apple'a to ich sklep czy co?😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to słynny sklep Appla. Pierwszy na świecie :)
      Jest o tyle chcarakterystyczny, że zjeżdża się windą na dół i tam w podziemiu znajduje się sklep :)

      Usuń
    2. PS Arie wiem, że to ty :D

      Usuń
  2. Świetny post! Mam nadzieję, że będzie więcej takich właśnie lifestylowych, choć przyznam, że trochę brakuje mi outfitów. Najbardziej spodobało mi się to czwarte panoramiczne zdjęcie :) Sama również planuję post z jakiegoś kraju, który zwiedziłam, jednak bardziej opisowy i chyba na jeden poświęcę jedną notkę, zobaczę ;) Na razie zapraszam na pozostałe posty.
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio mega ci polecam tego typu posty. Wiem, mi też brakuje outfitôw, ale teraz pod koniec roku, kiedy walczy się o oceny, trudno jest umówić się na sesję ❤️😥

      Usuń
  3. Super post i blog również.Śliczne zdjęcia!!! Zapraszam do mnie http://happyfruitt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne zdjecia , moze obserwacja za obserwacje ? <:
    Odpisz u mnie

    http://szalonezyciemazycielki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. Ach... Obserwuje czekam na rewanż. <3 Śliczny blog
    olaaaa1792.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥