środa, 28 maja 2014

Jeans jacket, My fav dress, Brown Belt, Reserved

Hejka!
Wracam do was! 
Do mojej ukochanej (dobrze wam znanej) sukienki z Benettona dobrała dżinsową kurtkę i cienki skórzany, brązowy pasek z Zary. Może to dziwnie zabrzmieć, ale ta stylizacja kojarzy mi się z czasami Camp Rocka, kiedy rozśpiewana Demi Lovato śpiewała na planie ze "słynnymi" Jonas Brothers. Pomijając moją dalszą gadaninę… Miłego oglądania! ❤️

Hey!
I'm coming to you!
To my lovely (well known to you) dress from Benetton I selected a denim jacket and thin leather, brown belt from Zara. This may sound strange, but the styling reminds me sometimes, when 3 years ago Camp Rock was very popular and Demi Lovato was singing with  "famous" Jonas Brothers. Aside from my further chatter ... Enjoy! ❤ ️













Na koniec chciałam przypomnieć Cherry-Basi, że nareszcie nadszedł post! ❤️

Jacket/Kurtka: Reserved 
Belt/pasek: Zara
Dress/sukienka: Benetton

Całuję was! ❤️

           xoxo_ Frenchie (now Berry/teraz Berry)







5 komentarzy:

  1. Hehe już skomentowałam. Bardzo fajny outfit (taki jakie lubie, czyli w stylu basic) tylko ja bym dodała, no nie wiem jakieś buty? :D (olas....)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celowo nie dodałam butów, uznałam, że skoro to sesja w domu to… domowo :D
      (Nie kończ tegoo! :O)

      Usuń
    2. Nie, ale coś się w moim aparacie popsuło i jest straszne słaba jakość :(

      Usuń
  2. Nie mam nic do reklamowania, a ci dopiero komentowania swojego bloga. Ale nie przepadam za ludźmi, których "pisanie" komentarza polega na "kopiuj" "wklej". Niestety u ciebie tak jest, i to mnie zawiodło, bo lubię twojego bloga.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥