niedziela, 1 czerwca 2014

DIY by Berry me, messy bun, My fav Hairstyle! ❤️

Dzisiaj pierwszy post DIY (Do it yourself). 
Postanowiłam, że "nauczę" was jak zrobić moją zdecydowanie najukochańszą fryzurę, czyli messy bun. Zobaczyłam ją oierwszy raz na blogu RASPBERRY AND RED. Uznałam, że czemu nie spróbować zrobić jej samemu. Z początku wydawało mi się, że ta fryzura nie utrzyma się na moich włosach 15 minut. Myliłam się! Jeśli dokładnie wyszystko upniecie to macie fryzurę na cały dzień! 


Zaczynamy!


Do zrobienia fryzury potrzeba gumki…


Dużo wsuwek (w zależności jak długie macie włosy)

I TYLE!

Krok numer 1


Rozczesujemy dokładnie włosy i zagarniamy je do tyłu. Nic prostszego! :)


Robiąc kucyka "naciągamy" pętelkę dwa razy aż powstanie luźny kucyk.


Robiąc trzecią pentelkę włosy przeciągamy przez nią do połowy. Tak żeby powstał taki "pseudo kok" jak powyżej :D


Nie wiedziałam jak to "zobrazować", więc wytłumaczę. Po zrobieniu tego "pseudo koka", bierzecie się za wsuwki. Wsuwacie je gdzie się da, byle żeby utrzymać włosy i żadne pasemko nie wystawało. Raz potrzeba więcej, a raz mniej wsuwek, ale nie martwcie się jak raz się nie uda! Ta fryzura jest o tyle banalna, że szybko się nie poddacie :)

Mam nadzieję, że posty DIY przypadły wam do gustu!
Jeśli tak, napiszcie w komentarzu, a na 100% zrobię jeszcze taki :)
Mam nadzieję, że będę teraz wstawiała na tyle dużo postów, żeby was zadowolić!



xoxo_ Berry ❤️







7 komentarzy:

  1. Więcej takich postów! C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Na 100% się pojawią ❤️

      Usuń
    2. Hej . Bardzo fajne. Prowadzisz na prawdę spoko bloga. Jak chesz to możesz zajżeć do mnie . Ja dopiero zaczynam blogowanie i nie jestem jeszcze rozeznana w tych sprawach możesz mi po odpowiadać w postach

      Usuń
  2. Masz bardzo ciekawego bloga, tylko szkoda ,zee tak malo komentarzy + mam nadzieje, ze to troche zmienilam ;p I ogolnie masz sliczne wlosy <3 Mam pytanie czy uzywasz jakiejs odzywki czy czegos? Bardzo bys mi pomogla, bo ja mam niestety dosc zniszczone ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej używam odżywek z Dove :)
      + często korzystam z płynnego jedwabiu firmy Biosilk, który można kupić w Rossmanie :)
      Dzięki! ❤️

      Usuń
  3. 34 yrs old Programmer Analyst II Brandtr Hassall, hailing from Val Caron enjoys watching movies like Claire Dolan and Stand-up comedy. Took a trip to Phoenix Islands Protected Area and drives a Esprit. tutaj jest jego komentarz

    OdpowiedzUsuń

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥