sobota, 7 czerwca 2014

Pink & Grey, Zara sweater, Photos by Cherry ❤️


Magia zdjęć. Dopiero przy tej sesji zauwarzyłam jak "Prostota jest piękna". Przepraszam, że tak długo zwlekałam z postem, ale mój aparat troszkę wariuje i dwie sesje, które miałam gotowe, po ściągnięciu na komputer okazały się totalnie rozmazane :( W ten sposób praca moja i Arielle przepadła... Zwykle robimy sesje w środę, ale ponieważ był czwartek a posta nadal nie było musiałam się jakoś uratować! Oczywiście ratunek nadszedł w samą porę, Cherry-Basia zrobiła mi zajebiste zdjęcia ❤️ Jestem mega zadowolona! Efekt naszej pracy jest niesamowity ! 

Magic of photos. At this session, I noticed how "Simple is beauty." I'm sorry that I waited so long with the post, but my camera a little broken and the two sessions that were ready, after downloading to your computer turned out to be totally blurred: (In this way my work gone ...) Usually we do sessions on Wednesday, but because it was a Thursday and the post was still not had to somehow save! Of course, the rescue came just in time, Cherry-Basia made ​​me awesome pictures ❤ ️ I'm super happy! Effect of our work is amazing!







Sweater / Zara
Spódnica / Cubus
Buty / Kappahl

Sweter / Zara
Skirt / Cubus
Shoes / Kappahl

xoxo_ Berry ❤️

       Co myślicie o tej sesji? ❤️

What do you tink about this session? ❤️






7 komentarzy:

  1. Sesja jak fotograf = świetna :D
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękne ,długie włosy.Ślicznie wyglądasz i więcej takich zdjęć,a na pewno będę wpadać .Może wspólna obserwacja? Jesteś zainteresowana?http://malinoweciernie.blogspot.com/ zapraszam (odwdzięczam się w ciągu 2 godzin )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sesja. Takie tajemnicze zdjęcia (-;

    Zapraszam!
    http://happyfruitt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, faktycznie jest w nich jakiś rodzaj tajemnicy :)

      Usuń
  4. świetne zdjęcia,najbardziej podoba mi się to na którym leżysz :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥