piątek, 13 czerwca 2014

Baby Lips - My review, Colorful & Funny




Ile może być MNIE na MOIM blogu? Tak, to głupio brzmi, ale jest prawdziwe, wydaje mi się nudne ciągłe wstawianie tylko moich zdjęć, więc postanowiłam, że co 3-4 posty, będą się pojawiały recenzje, a co 10-11 tagi, haule i Q&A :) Zapraszam na recenzje moich Baby Lips

How much ME can be on MY blog? Yes, it sounds stupid, but it is true, it seems to me boring continuous insert only my photos, so I decided that every 3-4 posts will appear reviews, and 10-11 tags and Q & A :) Have a nice day!


1. Baby lips Blue 



Jest to moja pierwsza Baby Lips, bardzo dobrze nawilża usta, więc nie ma co się martwić o popękane wargi. Osobiście lubię ją tylko i wyłącznie jaką "nawilżacz", ponieważ (powiedzmy sobie szczerze) z zapachu nie jest jakaś wybitna, w porównaniu do reszty Baby Lips'ów.

This is my first Baby Lips. It moisturizes lips very well, so you don't need to worry about cracked lips. Personally, I like her only that "humidifier", because (let's be honest) the smell is not some outstanding, compared to the rest Baby Lips

2. Baby Lips Cherry 



Z czterech, które mam, ta zdecydowanie pachnie najlepiej! Oprócz tego fantastycznie nawilża usta. Kolejnym plusem jest to, iż barwi usta na taki wiśniowy/malinowy kolor. Dla osób o jasnej karnacji, jest to super sposób na zastąpienie szminki, niestety ja mam trochę ciemniejsze usta i kolor jest mniej wyraźisty.

Of the four that I have, this definitely smells the best! In addition to this fantastic moisturizes lips. Another plus is that your lips have cherry / raspberry color. For people with fair skin, this is a great way to replace the lipstick, but I got a little darker lips and the color is less pronounced.

3. Baby Lips Lime 



Kupiłam ją ponieważ kocham mieć cytrynowy smak na ustach. Szczerze mówiąc tym Baby Lips'em jestem zachwycona! Nabłyszcza, nawilża usta + chwilę po nałożeniu czuć taką "orzeźwiającą bryzę" na ustach :) Cudowne uczucie!

I bought it because I love to have a lemon flavor on the mouth. Frankly this Baby Lips I am delighted! Polishes, moisturizes lips + minute after application feel such a "refreshing breeze" on the lips :) wonderful feeling!

4. Baby Lips Pink 



Moze oczarować cudownym zapachem! Mnie zachwyciło to, że nawet na moich ustach, widać różowy kolor pomadki. Jej zapach jest również orzeźwiający i bardzo dziewczęcy. Bardzo ją lubię!

I love that wonderful smell! It amazed me that even at my mouth, I can see the pink color lipstick. Her scent is also refreshing and very girly. I really like it!

Jaka jest wasza ulubiona Baby Lips? 

What's your favourite Baby Lips? 


xoxo_ Berry ♥

11 komentarzy:

  1. Posiadam Baby Lips Cherry, jestem z niej dumna!
    Zapraszam:
    happyfruitt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. + Bardzo lubię twojego bloga :)
      Masz na nim fantastyczne zdjęcia ❤️

      Usuń
  3. ja ostatnio nabyłam BL, zobaczymy co będzie ;D
    Zapraszam do zaobserwowana ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę zakupić baby lips! ciekawy post :3

    Zapraszam :)
    http://one-day-one-love-one-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te pomadki ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są te pomadki !

    http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥