piątek, 20 czerwca 2014

Girly is my second name, Girly outfit & jeans



Cześć!
Posterunek "Cherry" nadal czynny i chętny do pomocy :) Tak więc. Skorzystałam! Jak to ja zawsze korzystam ze wszystkich korzystnych okazji :D 
Dzisiaj wybrałam bardzo delikatny look, który dopełniły moje nowe buty, moja duma - Melissy z firmy Mel by Melisa. Polecam je w 100%, mega wygodne, no i PIĘKNE :D

Hi!
"Cherry" is still active and willing to help :) So. I used! As I always use all preferred the way: D
Today I chose a very delicate look, which complied with my new shoes, my pride - Melissa from Mel by Melissa companies. I recommend them in 100%, they're very comfortable, and of BEAUTIFUL: D






               Ola objaśnia życie :D


Bluzka/ F&F
Spodnie/ ZARA
Balerinki/ MEL BY MELISSA

Shirt/ F&F
Jeans/ ZARA
Balerinas/ MEL BY MELISSA

xoxo_ Berry ❤️    






4 komentarze:

  1. Cześć!
    Śliczne jeansy i bluzeczka :*
    Dawno tu przyznaje się nie wpadałam ale nareszcie mam czas coś zrobić.
    Śliczny wygląd bloga.
    Może małe obserwowanko?

    Zapraszam i pozdrawiam
    olaaaa1792.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


  2. ładne włosy!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O moje zdjęcie przy about me <3 Kiedyś musimy się wybrać na sesje pt. "ide w krzaki", inspiro: Gabryś
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥