środa, 25 czerwca 2014

My new Crop Top, Pony Tail, Tally Wejl


Od jakiegoś czasu bardzo pragnęłam mieć Crop Top. Nie chciałam żadnego klasyka, wolałam coś bardziej wzorzystego. Pierwszy Crop Top jaki mnie oczarował znalazłam dopiero w Tally Wejl. Dzięki temu, że jest czarno-biały można dobrać do niego dużo zestawów, tym razem poszłam w klasykę i dobrałam do niego czarną spódniczkę z H&M (Kolekcja Bassic). Zdjęcia robiła Cherry-basia

For some time I wanted to have a Crop Top. I didn' want any classic, I preferred something more patterned. First Crop Top charmed me how I found the only entry in Tally Wejl. The fact that black and white can be selected to him a lot of outfits, but this time I went in the classics and drew him a black skirt from H & M (Collection Bassic).







Chciałam zrobić post Q&A, więc w komentarzach zadawajcie pytania, a te osoby, które je zadadzą… Hmm dam linka do ich blogów w kolejnym poście :)


Crop Top / Tally Wejl
Skirt / H&M

xoxo_ Berry






4 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog :D Od dzisiaj codziennie będę wpadała. A tutaj masz pytania do Q&A.
    1. Gdzie idziesz go gimnazjum?
    2. jak często płaczesz?
    3. Czy posikałaś się kiedyś publicznie ? ( np. ze śmiechu )
    4. Jakie kanały na youtubie oglądasz najczęściej?
    5. Chciałabyś zostać szafiarką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pytania ❤️
      Jakbyś kiedyś miała bloga, to śmiało wal :)

      Usuń
  2. Super crop top! A ja zapraszam do mnie. Miło będzie jeśli skomentujesz, zaobserwujesz. Może mój blog spodoba ci się na tyle, że odwiedzisz go częściej. Dopiero zaczynam dlatego jest trudno, ale mam nadzieję że wejdziesz i mi pomożesz. Większość postów o codzienności, ale na pewno znajdą się tematyczne http://meryandret.blogspot.com/ Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)
    Zapraszam do mnie http://maarczuj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥