niedziela, 20 lipca 2014

New camera!, Photo Mix, Mistery Trip too…

Bonjour! ❤️

Witam, państwa w kolejnym poście, tym razem mam dla was "MIX" moich zdjęć z ostatniego tygodnia :) Jestem mega szczęśliwa, ponieważ dostałam nowy aparat fotograficzny i cóż... Korzystam ile się da! I to chyba widać! W tytule wspomniałam, że mam dla was informację, a więc przechodzę do niej. W najbliższy czwartek wylatuje (będzie suprajs gdzie :P), ponieważ mam już własny aparat możecie się szykować na mnóstwo zdjęć z wyjazdu! Postaram się dodawać posty co 2-3 dni, ale niestety nie wiem jak tam będzie z internetem :( Na te chwilę miłego oglądania zdjęć!


Bonjour! ❤️

Hello, in new post, this time I have for you "MIX" with my photos from last week :) I'm super happy because I got a new camera and, well ... I'm using it as much as it's possible! As I said in the title  I have information for you. This Thursday I fly (It's suprise where: P) and because I already own the camera you can get ready for lots of pictures from the trip! I will try to post every 2-3 days, but unfortunately I do not know how there would be the Internet: (At the moment enjoy photos!


                               

                                  Pierwsze zdjęcie na aparacie? Selfie :D A CO! 








Jak wam mijają wakacje? ❤️




xoxo_ Berry ❤️





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥