czwartek, 31 lipca 2014

Yo from Tuneisia!, About my trip! ❤️

Yo!
Mam dla was zdjęcia z mojej wyprawy ( nie samotnej :P ) do Tunezji! Mówiłam, że będę wstawiała posty co 2-3 dni podczas wyjazdu. Byłam dobrej myśli, póki nie zwalił się internet TYLKO W NASZYM POKOJU! Przypadek? Nie sądze. Enjoy! ❤️ :D


HA! Mam was, myśleliście, że to lotnisko Chopina? nieee to lotnisko w Tunezji! 


Hotel i mój pokój ❤️




Basen i plaża w hotelu ❤️ Marzenie! 



 Słodziak! ❤️

(Odwiedziłyśmy zoo)



Plaża, morska woda ii...

                                 

Warszawa! 

Obiecuję, że następny post będzie z outfitem🔥 ! 

Jak wakacje kochani? ❤️




xoxo_ Berry ❤️






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥