poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Coś jest a później tego nie ma, Vlog from Tunisia

Coś jest. Mój blog, i to jak sie okazuje już pół roku! Bardzo cieszę się, że założyłam tego bloga i myślę, że jeszcze długo na nim pobędę, bo pisanie jego sprawia mi wielką radość! Pytanie.. Czy brak komentarzy mi przeszkadza? Nie! Wszystko w swoim czasie :) Z okazji półrocznego istnienia mojego bloga postanowiłam zmienić wygląd bloga! + Logo :) Zobaczcie niżej!


Nie wiem jak wam, ale mi się bardzo podoba!

Dużo się działo przez te ostatnie tygodnie... Wakacje, Tunezja. Aktualnie jestem pierwszy dzień na Cyprze. Jest tu tak pięknie! Nie ma opcji, żebym tu nie zrobiła chociaż jednej sesji! :) Zapomniałabym! Z okazji rocznicy nagrałam Vlog z Tunezji! Znajdziecie go na dole :) + obiecałam, że wstawię jakieś zdjęcie z outfitem, więc proszę!


T-Shirt / Zara       Shorts / Zara



A oto Vlog :)



xoxo_ Berry 


1 komentarz:

  1. Great video. Those white tigers, wow! Thx for sharing. Love your casual shorts outfit. So cute. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥