czwartek, 14 sierpnia 2014

Chilli'n in the pool - JEMERCED inspired post




Yo from the pool! Jak mijają wakacje? Jak jak widzicie nie marnuje żadnej okazji na zdjęcia - oczywiście dla was, na bloga. Właśnie wypoczywam na Cyprze. Od razu mówię, że nie będzie Vloga z Cypru (przynajmniej nie planuję). Chyba, że bardzo chcecie to piszcie w komentarzach. A właśnie bardzo się cieszę, że spodobał się wam Vlog z Tunezji! Całuję wszystkich którzy obejrzeli! 

Wracając do sesji, to była ona totalnie spontaniczna! Wzięłam materac, wskoczyłam do basenu i tylko wepchnęłam mojej siostrze do rąk aparat :D Wszystko się wydawało dziecinnie proste, póki nie okazało się, że słońce utrudnia mi otwieranie oczu! Całe szczęście znajomy miał pod ręką okulary! Cieszę się z efektu zdjęć :) Ogólnie przepraszam, że ostatnio mało zdjęć mnie, ale chyba rozumiecie, że żyjąc "na walizkach" trudno znaleźć fotografa :( Tęsknie za cudownymi zdjęciami Heli i Martyny! To najlepsze fotografki z jakimi miałam do czynienia ! Mają wszystko czego wymagam od fotografa, są profesjonalne i posiadają talent! + zawsze są wstanie pomóc, doradzić. Nie mogę się doczekać kiedy umówimy się na sesję!




Przepraszam za małą ilość zdjęć, ale tylko Hela i Martyna znają moją zasadę dotyczącą ilości zdjęć jakiej wymagam :D

Swimsuit / H&M      Sunies / ?



xoxo_ Berry









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥