niedziela, 14 września 2014

My new Pink Instax 8 mini, Fluffy & Cute outfit


Cześć!
Przepraszam, ze post jest trochę później, ale byłam na wyjeździe integracyjnym i nie miałam okazji go wstawić :) Dzisiaj chciałabym zaprezentować wam moją nową zobycz! Instax 8 mini marki FUJFILM :) Nie ma co dużo pisać o mojej stylizacji, zwykła biała koszula w śliczne czarne wzorki + czarne rurki z Cubusa. Oczywiście nie można pominąć mojego cudownego "Futrzaka". Tak ciepłego i milusiego sweterka jeszcze nigdy nie miałam <3 

PS Na dole mcie mój najnowszy filmik z Tutorialem jak zrobić taką fryzurę jak mam na tej sesji (tylko bez loków). 






  



Zachęcam do oglądania!


Koszula / F&F     Spodnie / Cubus     Sweterek / F&F



xoxo_ Berry <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥