piątek, 3 października 2014

► Ulubieńcy nr 1 ◄



"ME" Lavin Paris - Perfumy

Zdecydowanie jest to zapach tego roku! Oprócz "Daisy" Marca Jacobsa są to moje ulubione perfumy. JPrócz pięknego zapachu ma cudowną buteleczkę ze srebrnymi detalami. Jedynym minusem jest to, że krótko się utrzymują.


RIMMEL LONDON x Rita Ora - Lakiery do Paznokci

To chyba największe "lakierowe" odkrycie tego roku! Nie dosyć, że faktycznie wysychają w minutę to mają genialną szczoteczkę, która perfekcyjnie rozprowadzi lakier po płytce paznokcia. Długo się utrzymuje. Paleta kolorów jest niesamowita, oprócz kolekcji Rity Ory, są też poprostu klasyki RIMMELA. Do wyboru, do koloru!



Natural Beauty BLUSHER - Róż do policzków

Niedawno szukałam taniego, fajnego różu do policzków. I znalazłam! Natural Beauty BLUSHER to strzał w dziesiątke! Koszt takiego różu to tylko 8 złoty!




xoxo_ Berry 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim skomentujesz tego posta..

♥ Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog/post wpadnij do mnie" to nie myśl, że ten komentarz zostanie opublikowany.
♥ Zawsze daję follow back, więc jeśli mnie obserwujesz to daj znać w komentarzu a odwdzięcze się w ciągu 24 h :)
♥ Szanuj innych blogerów, jeśli ty chcesz być szanowany. Coś za coś !

To proste! ♥